Translate

Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου 2014

Ομιλία στο ΙΕΚ ΞΥΝΗ Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ 28/11/14

Πραγματοποιήσαμε με μεγάλη επιτυχία την ομιλία μας στο ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΝΕΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ στα παιδάκια του Δημοτικού παιδικού σταθμού Ν. Προποντίδας την Παρασκευή 28/11/14.
Μιλήσαμε για την σωστή διατροφή των παιδιών, χωρίσαμε τις ομάδες τροφίμων και μιλήσαμε για το πεπτικό μας σύστημα!
 

 


 
 


 
 
 
 
 
Είδαμε βιντεάκι με τους μικρούς μου φίλους για το πεπτικό μας σύστημα!
 
 

Με την βοήθεια του Σεφ της σχολής Τάσο Αξαρλή και των φοιτητών της σχολής μαγειρικής τα μικρά ζουζούνια κάνανε κουλουράκια με βρώμη !!! 



 



 


 
 Η ημέρα μας τελείωσε με ένα παραμυθάκι για την διατροφή δοκιμάζοντας τα υπέροχα κουλουράκια των παιδιών! Στα παιδιά μοιράστηκε ένα γευστικότατο πρωινό ! Ευχαριστώ πολύ τα ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΝΕΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ για την υπέροχη συνεργασία μας!!!
 

 

 

 
 

Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

24/10/13 Παγκόσμια ημέρα κατά της Παχυσαρκίας.


 Την επόμενη Παρασκευή 24/20/13 το πρωί θα βρισκόμαστε στο Δημοτικό σχολείο Μεταγγιτσίου Χαλκιδικής. Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά της Παχυσαρκίας, θα μιλήσουμε για την Παιδική Παχυσαρκία, για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της. 

Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2014

Προεδρικό Διάταγμα για την Άδεια Άσκησης Επαγγέλματος Διαιτολόγου-Διατροφολόγου!

Δημοσιεύτηκε επιτέλους το προεδρικό διάταγμα την άδειας άσκησης επαγγέλματος του Διατροφολόγου-Διαιτολόγου! Αρχίζει το ξεκαθάρισμα λοιπόν καιρός να μάθετε ποιους επιστήμονες πρεπει πραγματικά να εμπιστεύεστε και ποιοι ήταν πραγματικά αυτοί που εμπιστευόσασταν τόσα χρόνια!!!!

Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2014

Ψηφιακός Διαιτολόγος DigiDiet! Κάτι ΝΕΟ και πρωτοποριακό!

Χαρακτηριστικά και Δυνατότητες DigiDiet

 Το DigiDiet ήρθε για να σας βοηθήσει στην προσπάθεια σας για μια ισορροπημένη δίαιτα που θα οδηγήσει στην απώλεια βάρους υπό την καθοδήγηση των Επιστημονικών Συνεργατών μας. 
login
Είναι ένας Ψηφιακός Διαιτολόγος που εγκαθιστάται στο τηλέφωνο σας*1 και σας ενημερώνει κάθε μέρα για το τί πρέπει να καταναλώσετε την σωστή στιγμή καθώς και για τις εναλλακτικές λύσεις που μπορεί να υπάρχουν σε κάθε γεύμα σας!
Ο Ψηφιακός Διαιτολόγος DigiDiet είναι διαθέσιμος για Download στο τηλέφωνο σας  μέσα από το AppStore και το Google Play.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι να διαθέτετε ένα έξυπνο τηλέφωνο (Smartphone) που να λειτουργεί με Λογισμικό Android ή Ios (I-Phone) στο οποίο εγκαθίσταται ο Ψηφιακός Διαιτολόγος DigiDiet,και ένα Κωδικό Ενεργοποίησης ο οποίος παρέχεται από τον Επιστημονικό Συνεργάτη Διαιτολόγο που εσείς θα επιλέξετε.

Το DigiDiet απευθύνεται σε όσους:
-Βρίσκονται σε δίαιτα με στόχο την απώλεια βάρους 
-Δυσκολεύονται  να τηρήσουν ένα σωστό διαιτολόγιο
-Έχουν μεταβλητά ωράρια εργασίας και απαιτητικές επαγγελματικές υποχρεώσεις που επηρεάζουν την σωστή διατροφή 
-Ξεχνούν να καταναλώσουν το σωστό γεύμα την κατάλληλη ώρα
-Αθλητές και σωματεία που χρειάζονται συνεχή παρακολούθηση και καθοδήγηση στα πλαίσια της διατροφής τους 
-Αναρρώνουν από κάποιο πρόβλημα υγείας και πρέπει να τηρήσουν συγκεκριμένο διαιτολόγιο 

Η εφαρμογή θα σας ενημερώσει για όλους τους διαθέσιμους Επιστημονικούς Συνεργάτες Διαιτολόγους σε κάθε νομό της Ελλάδας.
Στην ιστοσελίδα μας επίσης θα βρείτε  την λίστα  με όλους τους Επιστημονικούς Συνεργάτες που υπάρχουν σε κάθε νομό και μπορούν να σας εξυπηρετήσουν.Η λίστα αυτή συνεχώς ενημερώνεται με νέες προσθήκες Επιστημονικών Συνεργατών Διαιτολόγων. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μζί μας για οποιαδήποτε απορία σας.

 Αναλυτικές Δυνατότητες:
-Εμφάνιση υπενθυμίσεων όλων των γευμάτων της ημέρας-εβδομάδας και εναλλακτικών προτάσεων την προκαθορισμένη ώρα 
today                              week
-Προβολή του ιστορικού-εξέλιξης των διατροφικών δεικτών που παρακολουθούνται στο τηλέφωνο σας και προβολή των άρθρων όλων των Επιστημονικών Συνεργατών της ιστοσελίδας  www.digidiet.gr
                                     history                                     articles


-Εξατομικευμένα μηνύματα από τον Επιστημονικό Συνεργάτη που έχετε επιλέξει για υπενθύμιση αθλητικών δραστηριοτήτων μέσα στα πλαίσια της διατροφής σας

-Ομαδικά μηνύματα από τον Επιστημονικό Συνεργάτη που έχετε επιλέξει στα πλαίσια γενικής καθοδήγησης



*Για την χρέωση της υπηρεσίας θα ενημερωθείτε από τον Επιστημονικό Συνεργάτη Διαιτολόγο που θα επιλέξετε να συνεργαστείτε

*1 Υποστηρίζονται οι πλατφόρμες Andoid και IΟS (Apple IPhone)
*2 Απαιτείται εβδομαδιαία σύνδεση του Smartphone σας με το Internet για την ενημέρωση της εφαρμογής από τις Βάσεις Δεδομένων του DigiDiet


Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2014

SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ




SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ
Για τους καινούριους μας πελάτες ετοιμάσαμε ένα καινούριο οικονομικό ΜΗΝΙΑΙΟ ΠΑΚΕΤΟ!!!!


·       ΛΙΠΟΜΕΤΡΗΣΗ
·       ΠΛΗΡΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ
·       4 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑ
·       ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ

Από 105€ ΜΟΝΟ 70€ τον ΜΗΝΑ!!!!


*Το πακέτο ισχύει ΜΟΝΟ για τους καινούριους μας πελάτες.
* Το πακέτο είναι ΜΗΝΙΑΙΟ και προπληρώνεται στην πρώτη επίσκεψη.

* Το πακέτο ισχύει ΜΟΝΟ για τον μήνα ΟΚΤΩΒΡΙΟ.

ΜΥΘΟΣ Ή ΑΛΗΘΕΙΑ;


-       -     Ο  συνδυασμός υδατάνθρακα και πρωτεΐνης παχαίνει;
-       -     Οι μονοφαγικές δίαιτες (μόνο υδατάνθρακες «Άτκινς»  ή μόνο πρωτεΐνες «κετογονικές δίαιτες») κάνουν καλό στην υγεία και στο χάσιμο κιλών;


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:


ΜΥΘΟΣ: 
Ο ανθρώπινος οργανισμός κατά την διεργασία της πέψης όταν η τροφή φτάσει στο στομάχι εκκρίνει κάποια ενζυμα τα οποία διασπούν τους υδατάνθρακες και τις πρωτεΐνες σε μικρότερα σωματίδια (σάκχαρα και αμινοξέα αντίστοιχα) ούτος ώστε να μπορέσουν να απορροφηθούν από το λεπτό έντερο. Αυτή η ενέργεια μπορεί να γίνει ταυτόχρονα και για τους υδατάνθρακες και για τις πρωτεΐνες, άρα δεν υφίσταται λόγος δυσπεψίας από τον συνδυασμό καθώς επίσης και δεν αποτελεί  αιτία αύξησης σωματικού βάρους γιατί από μόνα τους πολλά τρόφιμα είναι συνδυασμός υδατάνθρακα και πρωτεΐνης. Για παράδειγμα γαλακτοκομικά , δημητριακά και λαχανικά. Με την λογική αυτή θα πρέπει να αφαιρέσουμε από το ημερήσιο διαιτολόγιο μας  3 ομάδες τροφίμων που αυτό αντιτίθεται στις αρχές της Μεσογειακής Διατροφής η οποία σύμφωνα με έρευνες θεωρείτε η πλέον υγιεινή Διατροφή και παράγοντας αντιμετώπισης της παχυσαρκίας, και να τρώμε ΜΟΝΟ φρούτα που είναι η μόνη ομάδα τροφίμων που περιέχει αποκλειστικά και μόνο υδατάνθρακες ή ΜΟΝΟ κρέας που περιέχει πρωτεΐνες και λίπος. Και καταλήγουμε να κάνουμε μια μονοφαγική δίαιτα η οποία είναι στερητική γιατί ακριβώς περιέχει 3 από τις 6 ομάδες τροφίμων της Μεσογειακής δίαιτας με αποτέλεσμα να στερούμαστε θρεπτικά συστατικά  που περιέχονται στα λαχανικά , δημητριακά και γαλακτοκομικά, ανθυγιεινή γιατί περιέχει αρκετό κρέας το οποίο σχετίζεται σύμφωνα με έρευνες με αυξημένη εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων, νοσημάτων του εντέρου και παχυσαρκίας.
Όσον αφορά για το αν η δίαιτα αυτή είναι αποτελεσματική, αυτό οφείλεται στους ¨αριθμούς ¨ , όταν ένα άτομο φάει λιγότερες θερμίδες από τις ημερήσιες θερμιδικές του ανάγκες είναι πολύ φυσιολογικό να αδυνατίσει. Το θέμα μας είναι όμως τι θα είναι τα κιλά που θα χάσει; Θα είναι λίπος , θα είναι υγρά ή μυϊκή μάζα; Με την μόνοφαγική δίαιτα και γενικά με τις διάφορες στερητικές δίαιτες χάνεις βάρος σε γρήγορο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των κιλών που χάνεται να είναι υγρά και μυϊκή μάζα.
Ο οργανισμός μας για να επιβιώσει χρειάζεται ποικιλία τροφίμων ούτως ώστε να λάβει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται στις σωστές ποσότητες ώστε να αποφευχθούν ανεπάρκειες βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Όσων αφορά τα θερμιδογόνα θρεπτικά συστατικά υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λίπη από αυτά ο οργανισμός μας χρειάζεται συγκεκριμένα  ποσοστά το παραπάνω δεν το χρειάζεται και το αποθηκεύει με αποτέλεσμα να μην χάνουμε βάρος και να κολλάμε στα ίδια κιλά για αρκετό καιρό.
Συμπερασματικά οι μονοφαγικές δίαιτες μπορεί να υπόσχονται μεγάλη απώλεια βάρους αλλά όχι λίπους που αυτό είναι που μας ενδιαφέρει, επίσης θα κρατήσει μικρό χρονικό διάστημα λόγω του ότι τα κιλά που θα χαθούν δεν θα είναι λίπος και αυτή η δίαιτα δεν μπορεί να υιοθετηθεί εφόρου ζωής, όταν σταματήσει τα κιλά θα επιστρέψουν διπλάσια ίσως γιατί μετά από μια στέρηση συνήθως έρχεται η έξαρση. Τέλος το σημαντικότερο είναι ότι θα προκαλέσει διάφορες ανεπάρκειες βιταμινών και ιχνοστοιχείων για το λόγω του ότι απαγορεύει την κατανάλωση 3 ομάδων τροφίμων.

Δεν υπάρχουν έρευνες που να αποδεικνύουν ότι η μονοφαγική δίαιτα βοηθάει στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας σε αντίθεση με την Μεσογειακή Διατροφή.