Translate

Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2014

SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ




SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ
Για τους καινούριους μας πελάτες ετοιμάσαμε ένα καινούριο οικονομικό ΜΗΝΙΑΙΟ ΠΑΚΕΤΟ!!!!


·       ΛΙΠΟΜΕΤΡΗΣΗ
·       ΠΛΗΡΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ
·       4 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑ
·       ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ

Από 105€ ΜΟΝΟ 70€ τον ΜΗΝΑ!!!!


*Το πακέτο ισχύει ΜΟΝΟ για τους καινούριους μας πελάτες.
* Το πακέτο είναι ΜΗΝΙΑΙΟ και προπληρώνεται στην πρώτη επίσκεψη.

* Το πακέτο ισχύει ΜΟΝΟ για τον μήνα ΟΚΤΩΒΡΙΟ.

ΜΥΘΟΣ Ή ΑΛΗΘΕΙΑ;


-       -     Ο  συνδυασμός υδατάνθρακα και πρωτεΐνης παχαίνει;
-       -     Οι μονοφαγικές δίαιτες (μόνο υδατάνθρακες «Άτκινς»  ή μόνο πρωτεΐνες «κετογονικές δίαιτες») κάνουν καλό στην υγεία και στο χάσιμο κιλών;


ΑΠΑΝΤΗΣΗ:


ΜΥΘΟΣ: 
Ο ανθρώπινος οργανισμός κατά την διεργασία της πέψης όταν η τροφή φτάσει στο στομάχι εκκρίνει κάποια ενζυμα τα οποία διασπούν τους υδατάνθρακες και τις πρωτεΐνες σε μικρότερα σωματίδια (σάκχαρα και αμινοξέα αντίστοιχα) ούτος ώστε να μπορέσουν να απορροφηθούν από το λεπτό έντερο. Αυτή η ενέργεια μπορεί να γίνει ταυτόχρονα και για τους υδατάνθρακες και για τις πρωτεΐνες, άρα δεν υφίσταται λόγος δυσπεψίας από τον συνδυασμό καθώς επίσης και δεν αποτελεί  αιτία αύξησης σωματικού βάρους γιατί από μόνα τους πολλά τρόφιμα είναι συνδυασμός υδατάνθρακα και πρωτεΐνης. Για παράδειγμα γαλακτοκομικά , δημητριακά και λαχανικά. Με την λογική αυτή θα πρέπει να αφαιρέσουμε από το ημερήσιο διαιτολόγιο μας  3 ομάδες τροφίμων που αυτό αντιτίθεται στις αρχές της Μεσογειακής Διατροφής η οποία σύμφωνα με έρευνες θεωρείτε η πλέον υγιεινή Διατροφή και παράγοντας αντιμετώπισης της παχυσαρκίας, και να τρώμε ΜΟΝΟ φρούτα που είναι η μόνη ομάδα τροφίμων που περιέχει αποκλειστικά και μόνο υδατάνθρακες ή ΜΟΝΟ κρέας που περιέχει πρωτεΐνες και λίπος. Και καταλήγουμε να κάνουμε μια μονοφαγική δίαιτα η οποία είναι στερητική γιατί ακριβώς περιέχει 3 από τις 6 ομάδες τροφίμων της Μεσογειακής δίαιτας με αποτέλεσμα να στερούμαστε θρεπτικά συστατικά  που περιέχονται στα λαχανικά , δημητριακά και γαλακτοκομικά, ανθυγιεινή γιατί περιέχει αρκετό κρέας το οποίο σχετίζεται σύμφωνα με έρευνες με αυξημένη εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων, νοσημάτων του εντέρου και παχυσαρκίας.
Όσον αφορά για το αν η δίαιτα αυτή είναι αποτελεσματική, αυτό οφείλεται στους ¨αριθμούς ¨ , όταν ένα άτομο φάει λιγότερες θερμίδες από τις ημερήσιες θερμιδικές του ανάγκες είναι πολύ φυσιολογικό να αδυνατίσει. Το θέμα μας είναι όμως τι θα είναι τα κιλά που θα χάσει; Θα είναι λίπος , θα είναι υγρά ή μυϊκή μάζα; Με την μόνοφαγική δίαιτα και γενικά με τις διάφορες στερητικές δίαιτες χάνεις βάρος σε γρήγορο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των κιλών που χάνεται να είναι υγρά και μυϊκή μάζα.
Ο οργανισμός μας για να επιβιώσει χρειάζεται ποικιλία τροφίμων ούτως ώστε να λάβει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται στις σωστές ποσότητες ώστε να αποφευχθούν ανεπάρκειες βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Όσων αφορά τα θερμιδογόνα θρεπτικά συστατικά υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λίπη από αυτά ο οργανισμός μας χρειάζεται συγκεκριμένα  ποσοστά το παραπάνω δεν το χρειάζεται και το αποθηκεύει με αποτέλεσμα να μην χάνουμε βάρος και να κολλάμε στα ίδια κιλά για αρκετό καιρό.
Συμπερασματικά οι μονοφαγικές δίαιτες μπορεί να υπόσχονται μεγάλη απώλεια βάρους αλλά όχι λίπους που αυτό είναι που μας ενδιαφέρει, επίσης θα κρατήσει μικρό χρονικό διάστημα λόγω του ότι τα κιλά που θα χαθούν δεν θα είναι λίπος και αυτή η δίαιτα δεν μπορεί να υιοθετηθεί εφόρου ζωής, όταν σταματήσει τα κιλά θα επιστρέψουν διπλάσια ίσως γιατί μετά από μια στέρηση συνήθως έρχεται η έξαρση. Τέλος το σημαντικότερο είναι ότι θα προκαλέσει διάφορες ανεπάρκειες βιταμινών και ιχνοστοιχείων για το λόγω του ότι απαγορεύει την κατανάλωση 3 ομάδων τροφίμων.

Δεν υπάρχουν έρευνες που να αποδεικνύουν ότι η μονοφαγική δίαιτα βοηθάει στην αντιμετώπιση της παχυσαρκίας σε αντίθεση με την Μεσογειακή Διατροφή.